kom 2 ○ Bolonia wspomnienia ○

Trzy lata temu
przed ślubem byliśmy w Bolonii we Włoszech. Wyjazd był bardzo spontaniczny bo zorganizowałam go na urodziny dla mężusia. W piątek wylot, a w niedzielę powrót. Dzisiaj będzie tylko kilka zdjęć bo za wiele zdjęć nie robiliśmy. To był wyjątkowy dla nas czas bo kilkanaście dni przed ślubem.

Bolonia
to niewielkie włoskie miasteczko. Sama nie wiem ile ma dokładnie powierzchni. Piszę, że małe ponieważ można je zwiedzić w jeden dzień. Bez pośpiechu, bez presji.. tak po włosku. Jak zwykle z mapą w ręce wyruszyliśmy najpierw na Rynek Główny zwany Piazza Maggiore. Piękne miejsce.

Trafiliśmy na wyprzedaże.
Bagaż mieliśmy ograniczony bo tylko podręczny więc z zakupami poszaleć się nie dało. No i wiecie żebym natrafiła na inny sklep.. np. włoski. Nas przywiało do H&M. Ah te wyprzedaże. Przemierzając Bolonie w wzdłuż i wszerz natrafiliśmy też na targowisko. Było tam kolorowo i MFC.

Było magicznie

Po całym dniu zwiedzania poznaliśmy bardzo fajne dziewczyny.
Widać to lub nie na zdjęciu poniżej - miałam dość. Niewinnie czekaliśmy na autobus, który zrobił nam psikus i nie przyjechał. Dziewczyny które były obok mnie zatrzymały się w tym samym hotelu co my. Postanowiliśmy iść na nogach do hotelu i wiecie okazało się, że ten autobus jechał na około, a my zrobiliśmy sobie przystanek we włoskiej pizzerii. i spędziliśmy w czwórkę świetny wieczór.

Włochy, włochy, włochy..
przyznam, że nie była to nasza pierwsza wspólna wizyta w słonecznej Italii. Spaghetti, pizza quattro formaggi, parmezan i mortadela. To są nasze włoskie smaki.Wybierając się do Bolonii lub do innego włoskiego miasta to takie must eat !

Będąc w Bolonii warto zwiedzić:
○ Bazylika San Petronio
○Muzeum Archeologiczne
i wiele wiele innych. Najfajniejsze jest zwiedzanie chodząc i poznając ciekawe miejsca. My kierowaliśmy się instynktem.

Zachęcam Was
do tego typu podróży. Bilet lotniczy można kupić w dwie strony za 50 zł albo i mniej tylko trzeba czuwać na stronach tanich lini lotniczych. Co do hotelu to ja rezerwowałam ba booking.pl i za dwie noce ze śniadaniami za dwie osoby wyszło nas około 60 euro. Myślę, że warto.